Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

και κατάλαβα τι λείπει.



Μια ψυχή λοιπόν, με ρωτησε τις προάλλες τι είναι αυτό που μου λείπει.
Τι θα έφερνα πίσω από αυτά που πέρασαν.
Εκείνη την στιγμή δεν ήξερα τι να απαντήσω,διάφορα βομβάρδιζαν το μυαλό μου..
Κατέλληξα όμως σε κάτι.
Μου λείπει η μυρωδιά αυτή του εργαστηρίου από το χρώμα στα πινέλα.Το μολύβι και το κάρβουνο να λερώνουν τα χέρια μου.Το καβαλέτο.Πιο πολύ απ'όλα μου λείπει η Κ*.
μου λείπει όλη αυτή η ζεστασιά, η θαλπωρή που κλεινόταν σ'αυτό το χώρο με την μουσική στο 98.2, το τσάι με γεύση καραμέλα-βανίλια το χειμώνα, το γλυκό εγώ, αλμυρό εσείς.Οι φιλοσοφίες μας.Να μου λέτε να προσέχω τις σκιές και τις διαβαθμίσεις, να πέρνω πάντα το σχήμα.Κάθε φορά να μου το λέτε!
να φτιάχνω τριανταφυλλάκια με την γόμα καρβόνου να κοιτάω με τις ώρες έναν πίνακα σας και να μην βρίσκω ούτε μια ατέλεια.
Μου λείπει να μου ισιώνετε το χέρι στην βελόνα.
Να βλέπω το χώμα σε σκόνη και να μετράω πινέλα.
Να ανοίγουμε που κ που το βιβλιαράκι της τύχης σε τυχαία σελίδα..


Πιο πολύ απ'όλα όμως μου λείπετε εσείς.Γιατί εσείς μου μάθατε να πιστεύω στον εαυτό μου.Σας αγάπησα γιατί μου μάθατε εκτός του να ζωγραφίζω, να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος.
Μου μάθατε οτι το τέλειο είναι ακατόρθωτο αλλά μπορώ να φτάσω εκεί κοντά.
Πιο πολύ απ' όλα όμως, μου μάθατε να μην φοβάμαι. Να μην φοβάμαι τίποτα, και το κυριότερο, να πιστεύω.Αυτή η απύθμενη αισιοδοξία σας με έκανε να βλέπω κι εγώ πιο θετικά τα πράγματα.Οτι με λίγη πίστη & υπομονή όλα φτιάχνουν. Να μην φοβάμαι, γιατί ''ότι φοβόμαστε είμαστε'' έτσι μου το είχατε πει και από την πρώτη φορά που το άκουσα το έγραψα στο καβαλέτο και είμαι σίγουρη πως είναι ακόμα εκεί!Σας ευχαριστώ λοιπόν .Σας ευχαριστώ γιατί δεν είσαστε απλώς φίλη μου.
Είσαστε άνθρωπός μου.




μου μάθατε οτι η ζωή είναι ένα ηφαίστειο. Καίει από μέσα & μετά ρίχνει ξαφνικά, απρόοπτα, βίαια τη λάβα του προς τα έξω.Και εκρήγνυται. 




καληνύχτα.

15 σχόλια:

  1. H προτασούλα που είπες στο τέλος, τα λέει όλα. Βράζουμε και είναι θέμα χρόνου να εκραγούμε. Το θέμα είναι να μην καταστραφούμε με την έκρηξη!
    Καλώς σε βρήκα και καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'ότι φοβόμαστε είμαστε'
    συμφωνώ απόλυταα^


    πανέμορφο κείμενο.. :)
    έχω γνωρίσει και εγώ έναν άνθρωπο, ακριβως όπως περιγράφεις.. και καταλαβαίνω απόλυτα πως νιώθεις και γιατι σου λείπει τόσο^
    το σίγουρο είναι πως πάντα θα είναι στη καρδιά μας^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ γλυκό και τρυφερό το κείμενο σου :) γεμάτο ευγνωμοσύνη! Τυχαίο που αύριο είναι thanksgiving?
    Kαλό ξημέρωμα Ηλιανάκι **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλο ειναι να δειχνουμε ευγνωμοσύνη σε ανθρωπους που μας βοηθησαν να γινεουμε καλυτεροι! :)

    καλημερα συνονοματη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και η χαρά και ο πόνος μοιράζεται όταν έχεις ανθρώπους γύρω σου...

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου θύμησες πολλά Ηλιανάκι..
    Λοιπόν στο χέρι μας είναι να ξαναπιάσουμε τα πινέλα και τα μολύβια μας.
    :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχχ τι μου θύμισες... πανέμορφο κείμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ό,τι φοβόμαστε είμαστε......κόλλησα.....
    Συγκίνηση, μια βαθιά αναπνοή και ένα μπράβο γι αυτή την ανάρτηση είναι αρκετά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. sarper?>> σωστα λες!και μαγκια μας αν δεν καταστραφουμε.ολα ειναι θεμα μοιρας.. και τις περισσοτερες φορες βγαινουμε αλωβητοι.
    την καλησπερα μου.
    φιλια. :)

    δaνaη>> σε ευχαριστω πολυ δαναη μου.αυτο ειναι το μονο σιγουρο.και ακομη υπαρχει στις ζωες μας!παυει να υπαρχει μονο οταν τον ξεχναμε!φιλακια πολλα!


    Lyriel>>σε ευχαριστω ομορφη μου. χαχα δεν νομιζω!happy thanksgiving κιολας!φιλακια γλυκα!:***

    iLiAs>> συνονοματε μουυυ. ναι ειμαι πολυ ευγνωμων γι αυτο!μια ομορφη καλησπερα κ ενα γλυκο φιλι :)

    dark13sun>> ακριβως νταρκ μου, και η χαρα και ο πονος.γι αυτο τους ανθρωπους της ζωης μας πρεπει να τους κραταμε κοντα, και να τους το δειχνουμε.
    φιλακιαα


    spaceExplorer>> το ξερω στο χερι μας ειναι, και προσπαθω.ειναι κατι το οποιο το αγαπαω πολυ, αλλα δυστυχως ο χρονος δεν ειναι μαζι μου. εχω υποσχεθει στον εαυτο μου πως δεν θα το αφησω ποτε.
    φιλακια σπεις μουυυ :**

    sleepless>> ευχαριστω πολυ ομορφη μου σπλιπλεςς!ευχομαι να σου θυμισα ομορφες στιγμες!
    φιλακια πολλαα

    xrusafh>> ακριβως χρυσαφη μου.. σε ευχαριστω παρα πολυ.. αγκαλιτσα μεγαληη.φιλακια!




    καλο σ/κ to all. ♥ ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλο σαβ/κο συνονοματη!! :)
    νσ 'σαι καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ενα πανεεεεεμορφο σαββατοκυριακο και σε σενα ηλια μουυυ. και εσυ να περασεις ομορφα.
    φιλακια πολλααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο κείμενο! Καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα ηλι
    Ειναι απιστευτο για εναν ανθρωπο να βλεπει αυτα που του προσφερουν οι αλοι αλλα και να καταλαβενει οτι δεν επελεξαν τυχαια αυτον για να του δοσουν!

    Φιλια και καλη Κυριακη

    Παναγιωτης Η.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι γλυκό!
    πολύ όμορφη ανάρτηση,μ' άρεσε!
    ωραίες αναμνήσεις <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. leviathan>>σε ευχαριστω γλυκε μου.μια πανεμορφη εβδομαδα σου ευχομαι!

    παναγιωτη>> εχεις απολυτο δικιο!φιλακια πολλ ακαι πανεεεμορφη εβδομαδα!

    κάποια>> ευχαριστω πολυ ομορφη μουυ. απο τις πιο ομορφες για εμενα~


    φιλια πολλα και καλο σας βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή