Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

ευχαριστώ κυριούλη!/ σκάσε μου ένα χαμόγελο!

   Πέρασε κι αυτή η μέρα λοιπόν. Και δεν ήταν από τις ωραίες. Δεν είχε κάτι άσχημο για να χαρακτηριστεί έτσι, αλλά ήταν ακόμη στιγματισμένη από τις προηγούμενες, που ομολογουμένως είχαν πολλά, για να χαρακτηριστούν κάτι παραπάνω από άσχημες.Τουλάχιστον είχε ήλιο. (ο ήλιος για μένα είναι όπως η σοκολάτα-πηγή ευτυχίας.-)
  Αφού λοιπόν, ανάμεσα στην τύχη και την ατυχία μου, κοιτούσα το κενό σαν χαζή και περίμενα ένα θαύμα, - που ήξερα πολύ καλά πως δεν θα συμβεί, αλλά είχα ξεμείνει από επιλογές,- γυρίζω το κεφάλι μου και βλέπω έναν άνθρωπο.
  Ακριβώς απέναντι μου.Το όλο σκηνικό, ήταν σαν να βγήκε από ταινία.
Δεν είμαι και πολύ διακριτική,-όσο να'ναι- και επιχειρώ να τον παρατηρήσω.
Ήταν μόνος του. Είχε παρόμοια στάση με εμένα.Σαν να περίμενε κάτι.Στο πρόσωπο του διαγράφονταν έντονα βαθειές ρυτίδες. Πρόδιδαν ότι είχε ζήσει πολλές στιγμές..Ανάμεσα στα φρύδια του, οι γραμμές ήταν πιο έντονες, που τον έκαναν να δείχνει πιο άγριος από ότι ήταν.Το δέρμα του ήταν απαλά μελαχρινό, αλλά όχι αρκετά για να τις κρύψει.Τα μάτια του ήταν βαθειά μέσα στις κόγχες,θολά, και ξεθωριασμένα μπλέ.Τα μαλλιά του ήταν γκρίζα, αραιά..Στο χέρια του κρατούσε ένα χάρτινο κουτί, σαν αυτά των κοσμημάτων.Στο άλλο ένα τσιγάρο που σχεδόν τελείωνε, και φυσούσε τον καπνό αργά..Τα χέρια του ήταν τραχιά, ροζιασμένα, και έτρεμαν ελαφρά.Ηταν ντυμένος απλά, κάπως κομψά.
   Γυρίζω το κεφάλι απότομα. Συνειδητοποίησα οτι τον κοιτούσα επίμονα, και ντράπηκα.Μου έβγαζε ένα ανεξήγητο φόβο.Περιέργως εκέινος δεν κατάλαβε το επίμονο βλέμμα μου.Έτσι νόμιζα τουλάχιστον.Σκέφτηκα να φύγω, πριν προλάβει όμως να μου περάσει η ιδέα το μυαλό, γυρίζει γρήγορα, και καρφώνει τα μάτια του πάνω μου. Είχαμε αρκετή απόσταση για να με πλησιάσει αλλά όχι τόση ωστε να μην βλεπω όλες τις λεπτομέρειες της παρουσίας του.Και τότε ΕΓΙΝΕ!
Το πρόσωπο του άλλαξε εντελώς.Η έκραφη του ξέφυγε από την αγριάδα, έγινε γλυκό και συγχρόνως μελαγχολικό.Δεν ήταν από τα ωραία χαμόγελα, αλλά και μόνο το τέντωμα των χειλιών του, σου περνούσε το μήνυμα της αισιοδοξίας, με τα πιο γλυκά και όμορφα λόγια. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ πόση δύναμη κρύβει ένα χαμόγελο!μου έφτιαξε την ημέρα, γιατί ήταν σαν να μου έλεγε ''κοίτα και εμένα!κοίτα τι έχω περάσει, κι όμως, είμαι εδω!μπορείς!'' με γέμισε με ευχάριστες σκέψεις, μόνο με ένα χαμόγελο!Σας χρωστάω λοιπόν κυριούλη ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μου τυλίξατε την ημέρα σε ένα πανέμορφο χαρτί τυλίγματος, βάλατε όόόλα τα άσχημα σε ένα κουτάκι, και κατάλαβα πως : όταν δεν νιώθεις καλά, μέτρα γύρω σου χαμόγελα! (μπορεί να θες στην αρχή να τους χτυπήσεις που είναι αυτοί χαρούμενοι κι εσύ όχι, αλλά περνάει, είναι κολλητικό!) ή όταν θέλεις να κάνεις έναν άνθρωπό σου να νιώσει καλύτερα, αφού πέρασε μια απαίσια εβδομάδα, απλά χαμογέλασε! H δύναμη του σημαίνει πολλά!
ετικέτα [?] -- > ηθικό δίδαγμα ημέρας!


#14
Ηλιάν-

6 σχόλια:

  1. Απλά υπέροχο.....
    Το χαμόγελο έχει τεράστια δύναμη....
    Κάπου σε ένα πλακάκι στο πρώην φοιτητικό σπιτάκι μου είχα γράψει "να μην ξεχάσω να χαμογελάω"
    Τυχαίο.........;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφο...!!

    "Es gibt keine größere Macht als de Macht des Lachens" ( δεν υπάρχει μεγαλύτερη δύναμη από την δύναμη ενός χαμογελου) το είχα κάνει εργασία για τα γερμανικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. die Macht*

    ( γράφω γρήγορα :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xrusafh >> ευχαριστώ πολύυυ! χαχαχ δεν νομίζωωω! ;):*

    sleepless >> χαχαχ προσ στιμήν αναρωτιώμουν τι είναι αυτάά. (είχα πάρει γαλλικά :P) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όντως μεταδοτικό το άτιμο, ευτυχώς!
    Το κόλλησα και εγώ τώρα, και μόνο φαντάζοντας τον κύριο στην φωτό να σκάει ένα έξτρα χαμόγελο..colgate,χιχι ^^
    Την χαμογελαστή καλησπέρα μου :)
    Κοριός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχ χαίρομαι! μα και πολύ colgate darling.:p

    καλησπέρα και σε εσένα (:(:
    xxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή