Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

τα Μεγαλύτερα Όνειρα

<<Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω από το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους…>>

Μου είχε στείλει κάποιος..

Εμπνευσμένο, κλεμμένο, ούτε που ξέρω…Αυτό που ξέρω είναι ότι τα λόγια αυτά με έκαναν να σκεφτώ πολλά κάτω από τον καυτό ήλιο της ξαπλώστρας που παρεμπιπτόντως έχω να επισκεφτώ πολύ καιρό  εξαιτίας ενός εμποδίου που λέγονται πανελλήνιες 2012… Kοινώς λεπτομέρειες. Τέλος πάντων,

Κατάλαβα λοιπόν ότι στον τραγικό κόσμο που μας έχουνε βάλει, είναι πολύ δύσκολο, όχι να βάλεις στόχους, αλλά να τους εκπληρώνεις…Kαι όσο μεγαλώνεις είναι ακόμα πιο δύσκολο.

Όνειρα;;; τι λεεες;
Σχεδόν ακατόρθωτο.

Όταν είσαι μικρός, βάζεις και μικρούς στόχους. Και χαίρεσαι γιατί τους εκπληρώνεις με ευκολία.. Mικρά ονειράκια τα έλεγα… Kαι πιστεύεις πως και η ζωή σου έτσι θα είναι.

Είμαι 17 χρονών και το συνειδητοποίησα. Τραγικό δεν νομίζεις;
Thats life honey Που λεει και η μαμά

Π.χ όταν είσαι μικρός βάζεις στόχο να αγοράσεις πάση θυσία αυτή την μπάρμπι στη βιτρίνα… να μαζέψεις τα δικά σου ολόδικα σου μονόευρα για να πάρεις ένα παγωτό..

Και το καταφέρνεις! Και χαίρεσαι!
Και προσπερνάς τις υποχρεώσεις των ‘’μεγάλων’’ αλλά ζηλεύοντας τες γιατί βιάζεσαι και εσύ να μεγαλώσεις.
 Και αυτό τραγικό λάθος ήταν.

Που να πάω 40, θεέ μου τι θα κάνω.

Βέβαια τις μπάρμπι τις συναντάς μπροστά σου και στο μέλλον, και δεν γλύφεις πιά παγωτό, αλλά τον κόσμο για να πας ψηλά.

Στη τελική πάντως τα όνειρα είναι εκείνα που μας κάνουν δυνατούς, και μας βοηθάνε μέρα με τη μέρα να προχωράμε παραπέρα και να ανακαλύπτουμε νέες πτυχές του εαυτού μας… Γι αυτό ονείρευε… όχι για τους άλλους, αλλά για σένα.

Έτσι με καλοσωρίζω σαν καινούρια blogger.

Πάντα μου άρεσε το γράψιμο.
Και η φλυαρία βέβαια.

 θέλω να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου, τα θέλω και τα πρέπει μου και φυσικά τα όνειρα μου.
-- Και όπως είπε κι ένα φιλαράκι, το να βάζεις στόχους, να θέτεις όνειρα και να τα βλέπεις να εκπληρώνονται, είναι μαγεία ψυχή μου.

 #1.
-- Ήλι.

2 σχόλια: