Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

πόλη χίονι..




Όσο μ’ αγάπησες τόσο σε πρόδωσα
Όσο με πρόδωσες σ’ είχα αγαπήσει
                              Όσο με άφηνες τόσο σε άφηνα
Κι όσο με μίσησες με έχω μισήσει...

Κλείνω τα μάτια και βλέπω το αύριο
Κι είναι ένα αύριο δίχως εικόνες
Ίσως να ζει η αγάπη μεθαύριο
Ίσως περάσουν κι αυτοί οι χειμώνες

Είναι η πόλη μας τώρα πια φάντασμα
Μοιάζει με πίνακα που έχει ξεβάψει
Κι έχει απομείνει μονάχα η θάλασσα
Να μου θυμίζει ότι έχω ξεχάσει

Έτσι κοιτάζω την πόλη που αγάπησα
Όταν σε είχα σε αυτή συναντήσει
Έτσι κοιτάζω την πόλη που άφησα
Όταν στην άβυσσο μ’ είχες αφήσει...

#43
ηλιάνα.

16 σχόλια:

  1. ωραίοι στίχοι....

    υ.γ. βασικά αυτό που θέλω να σχολιάσω είναι 2 μικρές λεπτομέρειες: 1ο. υπέγραψες ηλιάνα, και όχι ήλι και 2ο άλλαξες φωτογραφία στο avatar...
    υ.γ.2 παρόλο που το τραγούδι μου λέει το αντίθετο, ελπίζω να είναι λόγω θετικότητας... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ομορφο τραγουδι, ομορφη εικονα..

    Εκφραστικοτατα και τα 2!

    Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απίστευτα αγαπημένο τραγούδι!

    καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μελαγχολικο τραγουδι...ποναει, αναμοχλευει το παρελθον, συνονοματη...

    ελπιζω να περασεις χαρουμενο weekend Ηλιανα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένο κομμάτι...
    Με βαθύ νόημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πρέπει να είναι ωραίο το τραγούδι,μάλλον δεν το έχω ακούσει.Όλα πονάνε.Και οι αποχαιρετισμοί,και τα φλας-μπακ που ακολουθούν(πολύ ωραίο το μπλε της φωτογραφίας).
    Καλό βράδυ,Ηλιάνα,εύχομαι να σου πάνε όλα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ομορφοι στίχοι..

    έτσι είναι στην αγάπη. Όλα είναι ανάλογα. Καλό σου βράδυ , ήλι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πανεμορφο τραγουδακι. φιλια πολλα ηλιανάκι.. :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. nonis>> όντως είναι πολύ όμορφοι οι στίχοι.χαχα ευχαριστώ για την παρατηρητικότητα σου. ένιωθα περισσότερο σαν ηλιάνα παρά σαν ήλι, οσο για την φωτογραφία οι αλλαγές είναι απαραίτητες.θα σε απογοητεύσω αλλά καλά σου λέει. δεν είναι θετικό.καλο σου βράδυ κ φιλιά πολλά.

    μικρό ξωτικό>>ευχαριστώ όμορφη. καλό βράδυ, φιλί γλυκό.

    dark13sun>>γειά σου φίλε μου.και σε μένα.καλό βραδάκι.

    iLiA>> πολύ μελαγχολικό συνονόματέ μου.το άκουσα στο ράδιο την στιγμή εκείνη.κατάλαβα πόσο ταίριαζε στην περίσταση.καλό σου βράδυ ηλία μου και καλή εβδομάδα.

    xrusafh>>χρυσαφάκι μου,είναι και από τα δικά μου αγαπημένα.χωράει μέσα πολλέσ σκέψεις.καλή εβδομάδα αγγελάκι :)

    ολα θα πανε καλα>> πολύ αισιόδοξο ονοματάκι, καταρχήν καλώς ήρθες.αα!να το ακούσεις.προειδοποιώ δεν είναι από τα ανεβαστικά!:P όπως το είπες, όλα..(εξαιρετικότατο, μια εποχή ήταν το αγαπημένο μου χρώμα) καλό σου βράδυ φίλη. θα πάνε!

    sleepless>> <3 έτσι, έτσι.. καλό σου βραδάκι σλιπλεσσακι μου.καλη εβδομαδααα!

    spaceexplorer>> ναι ναι!:):)καλό βραδυ σπέις μου. φιλάκια πολλα

    xxx
    καλό week σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου.. Έχει τέτοιο βαθύ νόημα!!
    Καλή σου νύχτα :)
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα, καλη εβδομαδα

    Ωραια πραγματακια μας ψιθυρισες
    για ακομα μια φορα

    Να εισαι καλα και....
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πόσο υπέροχο τραγούδι.
    κι αληθινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. claire>> γεια σου κλαιρη μου.και σε μενα. καλο σου βραδυ με πολλα ομορφα ονειρα.φιλια

    παναγιωτης>>γεια σου φιλε μου παναγιωτη!σε καποιους ψιθυρισα σε καποιους φωναξα. και εσυυυυ.καλο σου βραδυ αγαπητε.

    vincent>>αληθινο πανω απο ολα.ξερει να σε τρυπαει.καλο βραδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. flashbacks σαν ξεχασμένα λουλούδια.
    καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αγαπημένο κομμάτι.. <3

    ''Κι έχει απομείνει μονάχα η θάλασσα
    Να μου θυμίζει ότι έχω ξεχάσει''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. σαν ξεχασμενα λουλουδια σαμμερ μου.. <3

    δαναη μου σε νιωθω.
    αγαπημενοσ στιχος.

    καλησπερες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή