Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

my top 10 darlings.

Το νερινάκι με το όμορφο χαμόγελο, με έβαλε στα τοπ τεν της.Και την ευχαριστώ πολύ που με τίμησε γι αυτό!
η αλήθεια είναι πως ήταν για τις στιγμές του 2011, αλλά άργησα.έτσι λοιπόν, θα τροποποιήσω λίγο το παιχνιδάκι και θα πώ τα τοπ τεν μου για τώρα.


so loves. ταραν ταταραααν:::



  1. αγαπημένη στιγμή: όταν ήρθε ένα πολύ αγαπητό μου πρόσωπο.Tο καλύτερο δώρο χριστουγέννων,(που το στεναχώρεσα και του ζητάω συγνώμη) κι όταν είδα επίσης ένα άλλο πολύ αγαπητό μου πρόσωπο, να έχει το πιο όμορφο χαμόγελο, από μία άλλη άφιξη!
  2. αγαπημένο άρωμα: χμμ..για την ώρα το burberry brit
  3. αγαπημένο φαγητό: μάλλον κοτόπουλο.όπως και να'ναι. 
  4. αγαπημένο γλυκο: οτιδήποτε περιέχει την λέξη σοκολάτα.δεν λέω όχι.
  5. αγαπημένο ποτό.: καϊπιρίνια με φράουλα, ή κοσμοπόλιταν ή κιουι λεμονι..τα φρουτωδη τέλος πάντων
  6. αγαπημένο βιβλίο. εχω πολλάάά αγαπημένα.Tο τελευταίο που διάβασα ήταν το ''twilight new moon'' απο την stephanie meyer (συνήθως δεν διαβάζω τέτοιου είδους αλλά κάτι έχω πάθει τελευταία.)
  7. αγαπημένο τραγούδι: το ''set fire to the rain'' απο την Adele
  8. αγαπημένη σειρά: το ''pretty little liars'' έχω πορωθει!και η ζωή της άλλης φυσικά.
  9. αγαπημένη έξοδος: αυτή της πρωτοχρονιάς
  10. αγαπημένη διαδρομή: όταν φεύγωγια την Αθήνα. Αγαπάω οτιδήποτε σχετίζεται με αυτή την πόλη!


21 σχόλια:

  1. Ααα ευχαριστώ πολύ!!!! Θα παίξω φυσικά!!! Δυνατό το τοπ Τεν σου!!!! Φιλια και καλη χρονια και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωωω ευχαριστώ πολύ πολύ!!!:))
    θα το κάνω κι εγώ εννοείται
    φιλιά πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω για την προσκληση, απλά αυτα που γραφω εχουν συγκεκριμενο στυλ... :)
    ελπιζω να μην με παρεξηγησεις συνονοματη ;)

    να 'σαι καλα που με σκεφτηκες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σ ευχαριστώ πολύ!!εννοείτε πως θα το κάνω!! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έπαιξα κιόλας!!!!! να σαι καλά και πάλι!!! θα το βρεις στο Leviathan...φιλιά και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά σου κοριτσάκι μου !!
    Τοπ 10 ε? καλή ιδέα :)
    το δικό σου πάντως ήταν σούπερ, ειδικά στην κολόνια και τα κοκτέιλ έχουμε παρόμοια γούστα **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση Ήλι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. leviathan>> :O!τίποτα!ευχαριστώ.θα σε επισκεφτώ να'σαι σίγουρος.καλημέρααα γλυκάκι!:**


    ziggyyy>>τίποτα καλή μουυ.φιλιά πολλά :*

    iLia>>συνονόματε μου ήταν απλώς μια πρόταση, φυσικά και δεν θα παρεξηγηθώ!εγώ είπα να ξεφύγω λιγάκι ;) καλή σου μέρα, αν και εδώ βρέχει καταρακτωδώς΄.άσχετο. φιλάκια πολλααα!

    magic dreams>> τίποτααα!φιλάκια :*

    lyriel>> ¨αααμε τιμάς!χαίρομαι! καλημέρα όμορφη μουυυ.ανυπομονώ για το δικό σου.φιλάκια πολλααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ήλι μου σε ευχαριστώ τόσο πολύ! <3 <3

    * Twilight? αχχ και νόμιζα ήμουν η μόνη :P <3 <3

    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Ήλι,
    σ' ευχαριστώ που με σκέφτηκες.

    Θα δοκιμάσω μια διασκευή που ελπίζω να πετύχει.
    Μόλις τη συνθέσω θα σε καλέσω να την ..ακούσεις.

    Καλή σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωω,mercii<3
    μ' άρεσαν τα top 10 σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. sleepless>> χαχαχ οχι δεν εισαι!τυχαια το πηρα με πολλες αρνητικες σκεψεις και εν τελη κολλησα και εγω. μα φανταστεις σνομπαρ αμεχρι και τις ταινιες.περιμενω το τοπ τεν σουυ.φιλακιαα :*

    απεραντηη>> :O ανυπομονω για την διασκευη!φιλακια πολλαα:*

    κάποια>> πατεκουααα μον αμουρ.μερσιιι. φιλακιααα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και μονο που με σκεφτηκες
    μου φτανει..
    σε ευχαριστω πολυ πολυ..!!
    πρωτη φορα παιρνω κατι ας πουμε
    εδω μεσα..
    νασαι καλα φιλη μου..
    το δικο σου τοπ τεν ειναι πολυ
    ομορφο σαν και σενα..
    ενα γλυκο βραδυ σου ευχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το τοπ 10 σου!
    Σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. νυχτολουλουδακι, τιποτα.:O ειμαι η πρωτη και σου δινω το δωρο με πολυ αγαπη.ενα ομορφο βραδυ και σε σενα.φιλακια πολλα!!

    αγαπητη σχιζοφρενης σε ευχαριστω πολυ!καλο βραδακι! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωραίο τοπ τεν και το δικό σου!!! +1 για τα φρουτώδη κοκτέιλ σου που μου θυμίσαν καλοκαίρι αλλά και για όλα τα σοκολατένια γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το κοτόπουλο δεν το μπορώ σχεδόν καθόλου!Γούστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ήλι μου ,αν και κάπως αργοπορημένα, - ας όψεται η εξεταστική!- σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!! Καλό μήνα και γενικά καλή χρονιά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δεν επιραζει καλιο αργα παρα ποτε δεν λενε?
    τιποτααα.
    καλο σου μηνα, και μια πανεμορφη απο ολες τις οψεισ χρονια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή