Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

''τέλος;''

   


     Υπάρχει κάποια στιγμή στην ζωή σου, που λίγο πριν κλείσεις τα μάτια να κοιμηθείς, και λίγο πρίν τα ανοίξεις το πρωί, ψελίζεις μία λέξη τόσο σιγά που ίσα ίσα μπορέις εσύ ο ίδιος να ακούσεις.Κι αυτή είναι τέλος.Περνάνε οι μέρες οι μήνες. Και αυτή η λέξη έχει ανακαθήσει πιο καλά στους γκρεμούς των χειλιών σου και τώρα πια μπορείς και την ακούς.Πέρνεις μια βαθιά ανάσα και καταλαβαίνεις πως ήρθε η στιγμή να την φωνάξεις, όχι στον κόσμο αλλά σε σένα.Είναι πολύ δύσκολο αυτό.Όταν όσα μοιράζεσαι ακόμα και το κάθε άκρο της ζωής σου, το σπίτι σου, τους ανθρώπους σου, την καρδιά ,σου τις σκέψεις σου, το κάθε κύτταρο του κορμιού ,σου ξαφνικά να βρεθούν μετέωρα με μόνο κτήτορα εσένα τον ίδιο.Δυστυχώς όμως οι αναμνήσεις δεν σβήνουν.Γελάνε από πίσω σου κοροϊδευτικά και βρίσκουν την ευκαιρία να σε τρυπήσουν με τα μικροσκοπικά καρφάκια τους.


δύσκολες μέρες έρχονται, 
κι ακόμη πιο δύσκολες νύχτες, 
με προσευχές στο φεγγάρι να σε προσέχει.

ηλιάνα..

30 σχόλια:

  1. δύσκολες μέρες έρχονται,
    κι ακόμη πιο δύσκολες νύχτες,
    δεν θα είναι όμως μόνο για σενα,μην ανησυχείς :)
    όνειρα όμορφαα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι και αυτο μια παρηγορια γλυκια μου.
      μια παγωμενη καλημερα.
      <3

      Διαγραφή
  2. Διαβάζοντας "λογάκια" όμορφα όπως αυτά που γράφεις ,ηρεμώ γιατί συνειδητοποιώ πως νιώθω το ίδιο με αρκετά πράγματα!
    Καληνύχτα!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.
      χαιρομαι που ξερω πως δεν ειμαι η μονη.
      ε, θα περασει λια μου, οπως ολα..
      καλημερα, φιλια πολλα :)

      Διαγραφή
  3. αυτο το τελος το συνειδητοποιεις σιγα σιγα.. με τον καιρο..

    miserable mornings, neverending nights.. δεν μπορω να θυμηθω που αλλα καπου το εχω ξαναδει και μου ειχε μεινει!

    Να εχεις ενα ομορφο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ξωτικακι μου ο καιρος εχει περασει..
      σχεδον.
      α εγω δεν το ειχα ξαναδει, το βρηκα τυχαια και λεω πως ειναι καταλληλο για την περισταση.
      φιλια πολλα γλυκια μου.

      Διαγραφή
  4. Αυτές οι καταραμένες οι αναμνήσεις,αυτή η μνήμη!!!

    Ο πληθυντικός αριθμός

    Ο έρωτας ,
    όνομα ουσιαστικόν ,
    πολύ ουσιαστικόν ,
    ενικού αριθμού ,
    γένους ούτε θηλυκού ούτε αρσενικού ,
    γένους ανυπεράσπιστου .
    Πληθυντικός αριθμός
    οι ανυπεράσπιστοι έρωτες .

    Ο φόβος ,
    όνομα ουσιαστικόν ,
    στην αρχή ενικός αριθμός
    και μετά πληθυντικός :
    οι φόβοι .
    Οι φόβοι
    για όλα από δω και πέρα .

    Η μνήμη ,
    κύριο όνομα των θλίψεων ,
    ενικού αριθμού ,
    μόνο ενικού αριθμού
    και άκλιτη .
    Η μνήμη, η μνήμη, η μνήμη .

    Η νύχτα ,
    όνομα ουσιαστικόν ,
    γένους θηλυκού ,
    ενικός αριθμός .
    Πληθυντικός αριθμός
    οι νύχτες .
    Οι νύχτες από δω και πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι απο τα αγαπημενα μου ποιηματα..
      το ειχα ανεβασει και σε μια παλαιοτερη αναρτηση μου.
      με νιωθεις!!
      καλημερα :):)

      Διαγραφή
    2. Έχεις γούστο!!ΧΑΧΑ!!Δεν είναι ότι διαβάζω τόσο Δημουλά αλλά αυτό το ποιημα τα λέει όλα!!!

      Καλησπέρα!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    3. χαχ εχω και απο αυτο!ναι ουτε κ εγω, με κουραζει.
      καλημερα λοβε

      Διαγραφή
    4. Πράγματι!!Αναγνωστάκης για πάντα!!ΧΑΧΑ!!

      Το τελευταίο δεν το έλαβα!!!ΧΑΧΑ!!Αυτό μετά την καλημέρα!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    5. χμ.. δεν ειμαι και πολυ της ποιησης.μου αρεσουν μονο διασπαρτα ποιηματα, καλος ειναι ο αναγνωστακης.τον εχουμε στην υλη πανελληνιων και οπως καταλαβαινεις μεχρι το καλοκαιρι θα ειναι στην μπλακ λιστ.
      χαχα love εννοουσα.
      καλο βραδυ :D

      Διαγραφή
    6. Εγώ τον Αναγνωστάκη τον γνώρισα και τον λάτρεψα πέρσι στην ύλη των πανελλαδικών!!Άρα είναι ευκαιρία να τον λατρέψεις!!

      Άστα αυτάαααα!!!Θα ερευνηθεί τι υποννούσες και θα κινηθούν διαδικασίες εναντίον σου!!ΧΑΧΑ!!ΧΑΧΑ!!

      ΚΑληνυχταααααααααα!!!

      Διαγραφή
    7. χαχαχ ελπιζω να μην κριθω ενοχη!
      καλο βραδυ ρασκυ :*

      Διαγραφή
    8. Άκου να δεις!!Πρόεδρος του δικαστηρίου θα είμαι εγώ,Εισαγγελέας εγώ,Κατήγορος εγώ,Συνήγορος υπερασπίσεως εγώ και ο μοναδικός μάρτυρας κατηγορίας εγώ( ο μάρτυρας υπερασπίσεως είχε ένα μυστηριώδες αυτοκινητιστικό δυστύχημα!!)!!Άρα νομίζω καταλαβαίνεις!!ΧΑΧΑ!!

      Καλό βράδυ ήλι ή ήλιεεεε!!ΧΑΧΑ!!(Σαν χάσκυ ακούγεται!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!)

      Διαγραφή
    9. ωχ τωρα το ειδα αυτο!!

      εισαι το δευτερο ατομο στον κοσμο που με εχει αποκαλεσει χασκυ.
      μονο που το αλλο το ελεγε για αλλο λογο..
      ακου εκει.. χασκυ..
      ειμαι πολυ πιο χαριτωμενη και μινιον..
      καλο βραδυυυυ :***

      Διαγραφή
  5. ειναι αυτες οι αναμνησεις που μας "κοιταζουν κοροιδευτικα"...

    νιωθουμε πολλοι ετσι..αν ειναι αυτο καποια παρηγορια...

    καλη βδομαδα συνονοματη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ηλια μου ειναι μια πολυ μεγαλη παρηγορια.γιατι μου αποδεικνυει πως περναει..με τον χρονο..
      καλη σου μερα συνονοματε μου, φιλια πολλα
      κ να προσεχεις

      Διαγραφή
  6. είναι κάποιες νύχτες ..πραγματι ατέλειωτες ..

    όλοι τις βιώνουν..
    Μην βιαστείς να πεις "τέλος"
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νερινακι λες?
      μπορει να εχεις και δικιο..
      καλημερα, φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  7. οι αναμνήσεις δε σβήνουν αλλά με τον χρόνο δεν πονάνε πια...αγάπησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξερω..
      η πορεια μεχρι να περασει ο χρονος, ειναι δυσκολη.
      ναι, αγαπησα...

      Διαγραφή
  8. δυσκολες πολυ οι μερες μας που εχουμε..
    εμεις ομως να ειμαστε καλα..
    ομορφη η αναρτηση σου..
    καλο μηνα μικρη μου φιλη..!!
    την παγωμενη μου καλησπερα σου αφηνω..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οντως, εμεις να ειμαστε καλα φιλε μου.
      σε ευχαριστω πολυ.
      καλο και ομορφο μηνα και σε σενα.
      ανταποδισω την εντελως παγωμενη καλημερα κ απο μενα

      Διαγραφή
  9. Κάθε τέλος είναι και μια νέα αρχή. Μια αρχή ολοδική σου,έτοιμη να ανταποκριθεί στα όνειρά σου! Προσπάθησε όσο μπορείς αυτά να είναι αισιόδοξα! Σου εύχομαι έναν καλό και θετικά ονειροπόλο Φλεβάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυ ομοεφο αυτο που ειπες.. :)
      θα προσπαθησω!
      ανταποδιδω την ευχη, καλο μας μηνα!φιλια πολλα!!

      Διαγραφή
  10. το τέλος ειναι δύσκολο να το συνηδειτοποησεις.. όσο και να το ακούς, σε πονάει και κλείνεις τα αυτιά μεχρι εκεί που σε παίρνει..
    όταν το συνηδειτοποιήσεις όμως, τότε αρχίζουν τα δύσκολα :/
    υπομόνη ήλι μου και με τον καιρό όλα θα στρώσουν ^
    η ζωή είναι ρόδα και γυρίζει :)
    φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να πω, πως δεν εχεις δικιο?
      αχ εχεις.
      περιμενω το γυρισμα δαναουλι.
      φιλια :*
      xxxx

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη ανάρτηση! Ακριβώς ό,τι ένιωθα τις τελευταίες μέρες είναι αποτυπομένα στην ανάρτησή σου! Τελικά υπάρχει τέλος; Ίσως κάποτε το μάθουμε..
    Κάθε νύχτα πιο δύσκολη. Έτσι και σήμερα..
    Όποιος φοβάται την αυγή, τη νύχτα ξαγρυπνάει...
    Καλό ξημέρωμα! :)

    Υ.Γ.: Πανέμορφο ιστολόγιο, μπορώ να πλανιέμαι ώρες εδώ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυυ και καλως ηρθες!
      χμμ... μου βαζεις δυσκολα.
      οχι δεν πιστευω πως υπαρχει τελος.
      ισωσ για λιγο μονο.
      τα παντα ερχονται πισω κ μας ξαναβρισκουν!
      ομορφο το τελευταιο!
      καλο βραδυυ.

      πολυ γλυκο. ερχομαι απο τα μερη σου τωρα
      φιλακια

      Διαγραφή